Veilig betalen met iDeal
Gratis verzending!

Vandaag besteld en betaald.
Morgen in huis!

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een artikel ruilen?
U kunt een artikel ruilen voor een andere maat. Bij ruiling geldt: het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van de factuur of een kopie daarvan. Schrijf op de factuur welk artikel u wenst te ontvangen en verstuur het pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand retouradres:

Shamballa Webshop

Wij nemen eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening.

LET OP: Bij het retour zenden naar Shamballa Webshop zijn de verzendkosten zijn voor rekening van de koper. De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen ruiling plaatsvinden.
De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt zijn.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Mocht u niet tevreden zijn met (een deel van) uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen acht (8) werkdagen na aflevering aan Shamballa Webshop te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de artikelen in de originele verpakking en ongebruikt worden geretourneerd. U mag het artikel uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken. De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen creditering plaatsvinden.

U kunt u uw retourzending voldoende gefrankeerd sturen naar:

Shamballa Webshop

LET OP: Bij het retour zenden naar Shamballa Webshop zijn de verzendkosten zijn voor rekening van de koper. Wij crediteren uitsluitend het aankoopbedrag van de artikelen en niet de door u betaalde verzendkosten. De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt. De artikelen moeten voor ons per direct weer verkoopbaar zijn, als wij artikelen opnieuw moeten uitpakken en inpakken omdat deze niet goed verpakt zijn dan brengen wij bij de creditering € 5,00 in mindering op het totaalbedrag!

Wanneer krijg ik mijn creditering gestort?
Indien u bij ruiling het geld terug wilt ontvangen dit graag op de factuur vermelden. Het totaalbedrag wordt dan binnen 30 dagen op uw bank of girorekening teruggestort.

Er is een verkeerd bedrag gecrediteerd.
Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via info@shamballawebshop.nl.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren door een e-mail sturen aan info@shamballawebshop.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen:

Shamballa Webshop

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door een e-mail sturen aan info@shamballawebshop.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen.

Kan ik mijn bestelling elders laten afleveren?
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

Er ontbreekt iets in mijn levering.
Als er op uw factuur iets staat dat in uw pakket had moeten zitten, maar dit is niet het geval, neemt u dan contact op met onze klantenservice via een mail aan info@shamballawebshop.nl. Vermeld alstublieft uw ordernummer en het artikelnummer van het product dat u mist en wij zullen dit voor u onderzoeken. Normaal gesproken kunnen wij het ontbrekende artikel gratis aan u naleveren. Mocht dit niet mogelijk zijn zullen wij het bedrag dat u voor het artikel betaald heeft aan u vergoeden.

Er is een fout gemaakt met mijn levering.
Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen maar wij zullen ons best doen dit zo goed mogelijk met u op te lossen. Als u een fout in uw bestelling heeft geconstateerd neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@shamballawebshop.nl.

Shamballa Webshop © 2019